sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościHochland internetowo

Hochland internetowo

10 lipca wystartowała kampania on-line wspierająca ofertę produktową Almette. Producent serów, firma Hochland, zlecił opracowanie i koordynację działań e-PR-owych agencji Synertime.

Dział digital PR agencji Synertime odpowiada za koncepcję i wdrożenie dwóch konkursów dla blogerów kulinarnych oraz dla ich czytelników. Platformą rywalizacji jest rozbudowana aplikacja na Facebooku, wsparta intensywnymi działaniami komunikacyjnymi przy użyciu serwisu Pinterest, narzędzi marketingu bezpośredniego, reklam w sieci itp. Blogerzy zaangażowani w akcję współtworzą kontent kampanii na każdym etapie jej realizacji i walczą o wygranie m.in. warsztatów kulinarnych w Toskanii. Blogerem patronującym całej kampanii jest Beata Lipov, prowadząca blog Lawendowy Dom, autorka książek kulinarnych, która współpracuje z wieloma magazynami poradnikowymi oraz m.in. z Magdą Gessler, Karolem Okrasą i Kurtem Schellerem. Po stronie agencji projekt koordynuje online community manager – Marcin Firmanty.

Barbara Labudda, prezes agencji Synertime, powołuje się na badania amerykańskiej firmy Zubernace, która sprawdziła najnowsze trendy wśród szefów marketingu. Ci zaś stwierdzili (89 proc.), że w 2013 roku warto stawiać na promocję poprzez liderów opinii. „Takimi z pewnością są w Polsce blogerzy kulinarni, którzy stanowią najliczniejszą i najsilniej rozwijającą się społeczność w naszym internecie. To świetna tuba informacyjna dla całego środowiska kulinarnego oraz dla konsumentów indywidualnych. Ich potencjał jest ogromny, dlatego warto umiejętnie z niego korzystać” – komentuje Labudda.

Kolejny projekt przygotowany przez Synertime dla firmy Hochland to wsparcie Almette w zakresie digital PR-u. Umowę podpisano do końca września z możliwością przedłużenia współpracy. Wcześniej agencja zrealizowała dla marki Almette m.in. warsztaty prasowe z udziałem znanego kucharza – Andrzeja Polana, media relations dla akcji „Czas na drugie śniadanie z Hochland” oraz wsparcie mediowe dla nowości produktowych marki Valbon. (es)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj