Serwis Holmes Report nadał Edelmanowi tytuł Globalnej Agencji Public Relations 2013 roku. Poza nią wśród najlepszych agencji roku znalazły się m.in. Weber Shandwick i MSLGROUP.
Weber Shandwick otrzymał tytuł najlepszej agencji zajmującej się branżą zdrowotną, natomiast MSLGROUP – najlepszej agencji zajmującej się klientami korporacyjnymi.
Jak czytamy na stronie holmesreport.com, Edelman w ostatnim roku osiągnął 12 proc. wzrostu przychodów i równomiernie rozwijał się we wszystkich regionach na świecie, bardzo wysoki poziom prezentują także wszystkie działy agencji.
MSLGROUP zgromadził agencje, oferujące swoim klientom korporacyjnym ogromne możliwości (zrzeszając Kekst and Company w USA, Publicis Consultants w Paryżu, JKL w krajach nordyckich, Eastwei w Chinach oraz Capital MSL w Wielkiej Brytanii i na Środkowym Wschodzie).
Agencji Weber Shandwick udało się natomiast zdywersyfikować grupę klientów z branży zdrowotnej. Należą do niej już nie tylko koncerny farmaceutyczne, ale także m.in. producenci sprzętu medycznego, firmy biotechnologiczne, ubezpieczeniowe i szpitale. (ks)