środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościHonda walczy o swój wizerunek...

Honda walczy o swój wizerunek…

Honda wydała przez ostatnie sześć miesięcy $21 mln na specjalne rabaty samochodów Fit i Civic w Kanadzie. Dlaczego?
Ostatnio uchwalona przez rząd kanadyjski ustawa nie uwzględniła marek Hondy na liście najbardziej wydajnych pod względem spalania benzyny samochodów, czytamy na canada.com. Konkurent Hondy – Toyota jest umieszczona na tym spisie i dzięki temu otrzymuje rabaty do $2 000 na sprzedaż swoich samochodów z budżetu tzw. Programu EcoAuto.

Honda jest szczególnie niezadowolona z tego, że Fit, który w rankingach bezpieczeństwach ma noty wyższe niż Toyota Yaris, nie znalazł się na liście EcoAuto, czytamy na portalu. Honda przeprowadziła kampanię reklamową w Ottawie, oskarżającą EcoAuto o kierowanie się arbitralnymi kryteriami. Firma nie chce utracić wizerunku „przyjaznej środowisku” i gotowa jest utrzymać niższe ceny swoich samochodów przez kolejne miesiące. (ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj