Warszawski Hotel Bristol, należący do marek The Luxury Collection, w lipcu 2022 roku dołączył do grona klientów Lepont. Agencja zajmie się całościową obsługą komunikacyjną obiektu.
Do zadań agencji należeć będzie przede wszystkim przygotowanie strategii współpracy hotelu z mediami i influencerami. Lepont zajmie się także działaniami z zakresu brand experience oraz wsparciem w realizacji wydarzeń specjalnych.
Komunikacja będzie opowiadać o kultowych miejscach w hotelu – ma dotyczyć m.in. gin baru Lane’s, Café Bristol oraz champagne baru Belle Epoque, który znajduje się na tarasie hotelu. Działania mają prezentować zarówno zabytkowy budynek, jak i miejsce spotkań, „gdzie kunszt i historia na każdym kroku przeplatają się z nowoczesnością” – komentuje Kamila Kończak, Managing Director & Co-Founder Lepont.
Agencja została wybrana w przetargu. Współpraca ma charakter stały, a z ramienia Lepont działania prowadzą Kamila Kończak, Managing Director Co-Founder, Monika Marszałek, Head of Communications, oraz Małgorzata Dmitruk, Junior PR Consultant.
Wcześniej Hotel Bristol był obsługiwany m.in. przez Warsaw Creatives. (mb)