niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHotel Bristol wybiera agencję Lepont

Hotel Bristol wybiera agencję Lepont

Warszawski Hotel Bristol, należący do marek The Luxury Collection, w lipcu 2022 roku dołączył do grona klientów Lepont. Agencja zajmie się całościową obsługą komunikacyjną obiektu.

Do zadań agencji należeć będzie przede wszystkim przygotowanie strategii współpracy hotelu z mediami i influencerami. Lepont zajmie się także działaniami z zakresu brand experience oraz wsparciem w realizacji wydarzeń specjalnych.

Komunikacja będzie opowiadać o kultowych miejscach w hotelu – ma dotyczyć m.in. gin baru Lane’s, Café Bristol oraz champagne baru Belle Epoque, który znajduje się na tarasie hotelu. Działania mają prezentować zarówno zabytkowy budynek, jak i miejsce spotkań, „gdzie kunszt i historia na każdym kroku przeplatają się z nowoczesnością” – komentuje Kamila Kończak, Managing Director & Co-Founder Lepont.

Agencja została wybrana w przetargu. Współpraca ma charakter stały, a z ramienia Lepont działania prowadzą Kamila Kończak, Managing Director Co-Founder, Monika Marszałek, Head of Communications, oraz Małgorzata Dmitruk, Junior PR Consultant.

Wcześniej Hotel Bristol był obsługiwany m.in. przez Warsaw Creatives. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj