Magazyn o luksusowym stylu życia „How To Spend It”, wydawany z brytyjskim dziennikiem Financial Times, zmieni nazwę na „HTSI”. Dotychczasowa nazwa nie odpowiada bowiem obecnym trudnym czasom – czytamy na ft.com.
Wydawca magazynu tłumaczy, że marka ewoluuje i chce przekazywać więcej niż tylko to, jak wydać pieniądze. Jak czytamy, w 28-letniej historii istnienia tytuł „How To Spend It” „zawsze był używany z dumą”. „Magazyn starał się promować nieco eskapistyczny styl życia i uosabiał najlepsze sposoby spędzania czasu” – przekazuje wydawca gazety, podkreślając, że ironia, która towarzyszyła powstaniu tytułu, w obecnych czasach zawodzi. Na zmianę wpłynęły dwa lata kryzysu zdrowotnego w postaci pandemii COVID-19, wzrost kosztów życia oraz trwająca w Ukrainie wojna. „Chcemy, aby wszyscy poczuli, że magazyn oferuje coś, co afirmuje życie, wzbogaca i urozmaica” – dowiadujemy się.
Wydawca przekazuje, że w magazynie pod nazwą „HTSI” zaproponuje „nowe interpretacje »s«”. Jak czytamy, w treściach nadal ma pojawiać się nazwa marki, ale poza nią będą tam inne słowa na „s”, które mają zilustrować zakres tematów, jakimi zajmuje się magazyn. „Skupiamy się na optymizmie, przyjemności i pięknie w świecie, w którym takie rzeczy mogą być trudne do znalezienia” – czytamy dalej. Wydawca zapewnia, że chce, by „HTSI odzwierciedlało głębszą wrażliwość i priorytety zmieniającego się świata”. (mb)