piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHuawei z nowymi PR-owcami

Huawei z nowymi PR-owcami

W czerwcu 2022 roku Dorota N. Haller została powołana na stanowisko wiceprezeski marketingu w międzynarodowych strukturach Huawei, producenta elektroniki. Będzie odpowiadała za komunikację marki na region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Nie zmienia się jej funkcja dyrektorki marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG w Polsce, którą pełni od 2017 roku.

Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PR-u: Dorota Rakowska, Jarosław Bukowski i Jakub Kuźnik. Nowi członkowie zespołu wspomogą komunikację wokół oferty produktów marki Huawei.

Dorota Rakowska objęła w Huawei funkcję szefowej zespołu PR. Jest menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Prowadziła wcześniej projekty związane z marką i marketingiem, będąc, od 2011 roku, szefową marketingu w Samsung Electronics. Od 2006 do 2011 roku była zastępcą dyrektora komunikacji Orange. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz realizowała projekty w zespole sprzedaży. Posiada tytuł „Dyrektor Marketingu 2017 – lider marki i produktu”. Była członkiem jury The Effie Awards Europe.

Jarosław Bukowski objął w firmie stanowisko PR Managera. Jest specjalistą ds. komunikacji, produktowcem i doradcą. Przez 15 lat zdobywał doświadczenie w sprzedaży, komunikacji i marketingu produktowym. Wcześniej, od 2007 do 2019 roku, pracował w LG Electronics, dochodząc do roli Senior Product Marketing Managera, a w Havas PR jako Consulting Director pozyskiwał i opiekował się klientami z obszaru nowych technologii oraz sektora start-upów. W agencji pracował dla klientów takich jak: TIER Mobility, OPPO, ERGO Technology, Telemedi.co czy Booksy.

Jakub Kuźnik objął stanowisko starszego specjalisty ds. PR-u. Ma dziewięć lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, PR-ze produktowym i korporacyjnym dla firm z sektora nowych technologii, nieruchomości oraz HR-u. Wcześniej, od 2020 roku, pracował w firmie Echo Investment, gdzie zajmował się opracowaniem i wdrożeniem strategii wizerunkowej oraz komunikacyjnej B2C sektora mieszkaniowego. Od 2017 do 2020 roku, z ramienia agencji PR Zoom bsc, pracował dla marek takich jak: CBRE, PDD, Santander Bank Polska, Abile Consulting, Personnel Service czy Exact Systems. Doświadczenie zdobywał także w Polskim Związku Kolarskim oraz PLL LOT. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj