Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
hyperCREW odpowiada za kompleksową komunikację nowo powstałej marki #DASHRADE. hypercrew współpracuje z nowo powstałą marką #dashrade, która oferuje produkty funkcjonalne dla sportowców. agencja odpowiada za stworzenie kompleksowej komunikacji klienta, w tym m.in. za branding, strategię marketingową, działania w mediach społecznościowych, media relations czy współpracę z influencerami. po stronie hypercrew projekt koordynuje andrzej rabsztyn, managing partner. współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji i rozpoczęła się ona w listopadzie 2017 roku. wówczas zaczęto prace nad wprowadzeniem marki na rynek. najpierw przeprowadzono testy z grupą docelową oraz opracowano takie elementy jak strategia, strona internetowa czy sklep marki. w marcu 2018 roku ogłoszono natomiast oficjalnie pojawienie się #dashrade na rynku. umowę między stronami podpisano na czas nieokreślony. (pp).
hyperCREW współpracuje z nowo powstałą marką #DASHRADE, która oferuje produkty funkcjonalne dla sportowców. Agencja odpowiada za stworzenie kompleksowej komunikacji klienta, w tym m.in. za branding, strategię marketingową, działania w mediach społecznościowych, media relations czy współpracę z influencerami.
Po stronie hyperCREW projekt koordynuje Andrzej Rabsztyn, Managing Partner.
Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji i rozpoczęła się ona w listopadzie 2017 roku. Wówczas zaczęto prace nad wprowadzeniem marki na rynek. Najpierw przeprowadzono testy z grupą docelową oraz opracowano takie elementy jak strategia, strona internetowa czy sklep marki. W marcu 2018 roku ogłoszono natomiast oficjalnie pojawienie się #DASHRADE na rynku.
Umowę między stronami podpisano na czas nieokreślony. (pp)