Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), w grudniu 2011, powołało rzecznika prasowego. Stanowisko to objęła Agnieszka Bzdyra-Maciorowska, wcześniej redaktor naczelna miesięcznika Marketing w Praktyce, od ponad 10 lat związana z marketingiem, dziennikarstwem i rynkiem szkoleniowym.
Wcześniej Stowarzyszenie było obsługiwane PR-owo przez zewnętrzną firmę GrassRoots. Stanowisko rzecznika pojawiło się po raz pierwszy w historii polskiego oddziału IAA.
Bzdyra-Maciorowska początkowo była zastępcą redaktora naczelnego magazynu Marketing w Praktyce (w latach 2001-2004), a następnie jego redaktor naczelną (funkcję tę piastowała do 2008 roku). Ostatnio redagowała dział Trendy magazynu – była odpowiedzialna za monitoring i prezentację perspektyw w zakresie marketingu, sprzedaży i PR. Poza tym, jako freelancerka, doradzała różnym klientom. Jest także pomysłodawczynią jednego z pierwszych portali marketingowych www.marketing.org.pl, założycielką i dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowej Essentis-szkolenia marketingowe oraz współtwórcą i byłą właścicielką firmy Concept Labs.
Jak czytamy w oświadczeniu IAA, „stanowisko rzeczniczki prasowej uważa za naturalny krok w swojej karierze zawodowej”, a za główny cel przyjęła „remodelowanie wizerunku Stowarzyszenia” oraz „aktywne prezentowanie inicjatyw IAA na rzecz rynku reklamowego w Polsce”. (es)