sobota, 5 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaIAB HowTo: „Retail Media. Nowy wspaniały świat” już 3 kwietnia!

IAB HowTo: „Retail Media. Nowy wspaniały świat” już 3 kwietnia!

Zbliża się kolejna edycja konferencji IAB HowTo, organizowanej przez IAB Polska. Tym razem tematem spotkania będą retail media. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak obecnie wygląda rynek retailmediowy – czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji. Konferencja odbędzie się 3 kwietnia 2025 roku w Warszawie.

Zaprezentowane zostaną realne przykłady działań marki w sieciach retailmediowych i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi, strategie planowania obecności w Retail Mediach oraz sposoby dotarcia do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji, czyli przy półce sklepowej – zarówno tej tradycyjnej, jak i wirtualnej.

Celem organizatorów jest zapewnienie uczestnikom konferencji wiedzy na temat kluczowych obszarów związanych z retail mediami, w tym markami, platformami sprzedażowymi, retailerami oraz mediami. Wydarzenie skupi się na strategiach, wykorzystaniu danych i integracji kanałów, pokazując pełne spektrum działań retailmediowych.

Wydarzenie jest skierowane do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, a także budowaniem marki z wykorzystaniem nowych punktów kontaktu z konsumentem.

W programie m.in.:

  • „Nowoczesna ścieżka zakupowa i zacieranie się granic między Retail Media a Commerce Media”, Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer, Commerce Media Tech
  • „Jak skutecznie integrować aktualne trendy w komunikacji, czyli przepis na konwersje w branży e-commerce, fashion i retail elektro”, Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok
  • „Nie samą sprzedażą żyją retail media. Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce”, Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions, Allegro
  • „Nowe touchpointy w komunikacji instore”, Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, mSpark

Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj