Zbliża się kolejna edycja konferencji IAB HowTo, organizowanej przez IAB Polska. Tym razem tematem spotkania będą retail media. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak obecnie wygląda rynek retailmediowy – czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji. Konferencja odbędzie się 3 kwietnia 2025 roku w Warszawie.
Zaprezentowane zostaną realne przykłady działań marki w sieciach retailmediowych i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi, strategie planowania obecności w Retail Mediach oraz sposoby dotarcia do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji, czyli przy półce sklepowej – zarówno tej tradycyjnej, jak i wirtualnej.
Celem organizatorów jest zapewnienie uczestnikom konferencji wiedzy na temat kluczowych obszarów związanych z retail mediami, w tym markami, platformami sprzedażowymi, retailerami oraz mediami. Wydarzenie skupi się na strategiach, wykorzystaniu danych i integracji kanałów, pokazując pełne spektrum działań retailmediowych.
Wydarzenie jest skierowane do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, a także budowaniem marki z wykorzystaniem nowych punktów kontaktu z konsumentem.
W programie m.in.:
- „Nowoczesna ścieżka zakupowa i zacieranie się granic między Retail Media a Commerce Media”, Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer, Commerce Media Tech
- „Jak skutecznie integrować aktualne trendy w komunikacji, czyli przepis na konwersje w branży e-commerce, fashion i retail elektro”, Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok
- „Nie samą sprzedażą żyją retail media. Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce”, Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions, Allegro
- „Nowe touchpointy w komunikacji instore”, Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, mSpark
Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.