IAB Polska – organizacja z branży marketingu cyfrowego, zrzeszająca blisko 250 firm – rozpoczęła współpracę z Lightscape. Agencja odpowiada za obsługę w zakresie digital PR i media relations.
Współpraca ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczęła się od lutego 2024 roku, informacje o niej ujawniono jednak na początku maja. Lightscape zajmuje się prowadzeniem kompleksowych działań z zakresu digital PR oraz relacji z mediami, przede wszystkim z obszaru marketingu i biznesu. Agencja odpowiada także za promocję kluczowych obszarów aktywności organizacji, m.in. konferencji IAB HowTo, Forum IAB czy IAB MIXX Awards. Lightscape wspiera również komunikację 25-lecia IAB Polska, które organizacja obchodzi w 2024 roku.
Co więcej, zespół agencji odpowiada za wsparcie obszaru edukacyjnego, czyli międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ.
Z ramienia Lightscape za obsługę IAB Polska odpowiada zespół specjalizujący się w działaniach dla klientów z branży marketingowej, którym kieruje Pamela Tomicka, Marketing & PR Managerka.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Lightscape wybrano m.in. na podstawie działalności w ramach grup roboczych IAB Polska.
Ostatnio organizacja branżowa realizowała działania PR wewnętrznie. (mb)