Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji do obsługi mediów społecznościowych. Organizacja chce podpisać umowę na rok. Oferty można składać pisemnie w siedzibie IAM do 25 czerwca 2019 roku.
Zwycięska firma miałaby opiekować się kanałami Instytutu w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube), a dodatkowo wspierać profil dyrektora na Twitterze i kanały zespołu I, CULTURE Orchestra. Przygotowywanie i realizowanie strategii zarządzania treściami w social mediach, rekomendowanie nowych rozwiązań, monitoring mediów społecznościowych, ale też redagowanie treści na stronie internetowej iam.pl – to niektóre obowiązki wymienione w zamówieniu. Zleceniobiorca miałby przywiązywać szczególną wagę do treści związnych z programem „Niepodległa”. IAM życzy sobie, by publikowane materiały były w języku polskim i angielskim.
Oferty będą oceniane w ramach dwóch kryteriów: cenowego (waga: 60 proc.) oraz eksperckiego (doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia; waga: 40 proc.). Dokumenty ze szczegółowymi informacjami znajdują się na stronie. (mp)