W czerwcu 2023 roku The ICON Agency poinformowało o nawiązaniu współpracy z trzema nowymi klientami oraz o jednym awansie.
Od marca 2023 roku agencja odpowiada za współprace z influencerami dla marki odzieżowej PULL & BEAR, natomiast od kwietnia 2023 roku The ICON Agency działa w tym samym zakresie dla marki modowej HUGO. Klientów pozyskano w drodze rekomendacji.
W lipcu 2023 roku agencja zacznie współpracę z firmą kosmetyczną Charlotte Tilbury. Będzie odpowiadać za wprowadzenie marki na polski rynek, komunikację z mediami oraz za influencer marketing. Agencja wygrała przetarg.
W ramach działań influencerskich dla klientów zespołem kieruje Julia Lulkowska, Head of Influencer Marketing, wraz z Hanią Marzec, Influencer Marketing Managerką. Działania PR prowadzą z kolei Daria Graczykowska, Head of PR, wraz z Aleksandrą Krajewską, PR Managerką.
Ponadto, w czerwcu 2023 roku w agencji na stanowisko Head of Social Media awansowała Karolina Lewandowska. Z The ICON Agency związana jest od dwóch lat. Zaczynała jako Social Media Managerka. Lewandowska specjalizuje się w zakresie rozwoju marek przez tworzenie kreatywnych kampanii digitalowych i angażującej komunikacji. Wcześniej pracowała w Noble Concierge.
Karolina Lewandowska
Poprzednio funkcję Head of Social Media w The ICON Agency pełniła Kasia Krukar. (bs)