Iga Kołacz, wieloletnia dziennikarka, w październiku 2023 roku dołączyła do agencji Human Signs. Zajmie się projektami dla klientów z branży finansowej.
W Human Signs, agencji PR i komunikacji marketingowej, Kołacz objęła stanowisko Account Managerki w dziale Finance & FinTech. W tej roli odpowiada m.in. za stały kontakt z klientami, planowanie i realizację działań PR, a także udział w budowaniu taktycznych i strategicznych rozwiązań komunikacyjnych.
Iga Kołacz ma kilkunastoletnie doświadczenie w mediach. Od 2022 roku zajmuje się realizacją projektów content writingu i UX writingu dla klientów biznesowych. Ponadto, jako editor-in-chief prowadzi serwis Startup Poland Standardy, poświęcony dobrym standardom na rynku venture capital. Jest także autorką branżowych raportów analizujących zmiany na rynkach VC i reklamy. Wcześniejsze doświadczenie dziennikarskie zdobyła w serwisie biznesowo-technologicznym INNPoland.pl, gdzie prowadziła sekcję Magazyn. W latach 2014-2021 była z kolei dziennikarką magazynu „Press” i „Presserwisu”, specjalizowała się wówczas w tematyce reklamy, marketingu i PR-u. Wcześniej z kolei, przez blisko pięć lat, była reporterką, wydawczynią i prezenterką telewizji lokalnej. (mb)