środa, 8 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościII edycja Kompanii Inicjatyw

II edycja Kompanii Inicjatyw

grafika PRZ nowym rokiem akademickim rusza II edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego skierowanego do studentów pod nazwą Kompania Inicjatyw. Daje on młodym ludziom możliwość rozwoju kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, a tym samym zwiększa ich wartość na rynku pracy. Program jest także szansą na zdobycie dwumiesięcznych płatnych staży w Kompanii Piwowarskiej i placówkach SAB Miller.

Inicjatorem programu jest Kompania Piwowarska SA. Kompania Inicjatyw jest odpowiedzią na potwierdzone wynikami badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC sygnały ze strony pracodawców i studentów myślących o przyszłej karierze, że wiele osób po ukończeniu studiów ma braki z zakresu umiejętności interpersonalnych i menedżerskich. Pracodawcy podkreślają, że tzw. ,,miękkie” umiejętności stanowią dziś element bardzo pożądany u absolwentów oraz pracowników, a ich rola w procesie rekrutacji jako istotnego kryterium selekcji rośnie. Program ma na celu zachęcać i motywować studentów do rozwijania cech przywódczych, zdolności interpersonalnych i do zdobywania doświadczeń w pracy zespołowej.

Ważnym elementem projektu jest konkurs Cel-Menedżer, który ma na celu rozwijanie umiejętności personalnych i menedżerskich. Studenci muszą stworzyć zespół projektowy, a następnie zaplanować i zrealizować jeden lub kilka projektów, będących próbą nauczania i rozwijania umiejętności menedżerskich oraz przedsiębiorczości dowolnie wybranej grupy. Uczestnicy konkursu mają okazję wykazać się umiejętnością planowania i koordynacji wielu działań, muszą sami pozyskać sponsorów i partnerów oraz opanować trudną sztukę prezentacji swoich osiągnięć szerokiej publiczności. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 marca 2006 roku.

W trakcie roku akademickiego, na wybranych uczelniach w całej Polsce odbędą się także specjalne spotkania – Dni Kompanii Inicjatyw. Studenci będą mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach z zakresu rozwijania kompetencji interpersonalnych i menedżerskich prowadzonych przez ekspertów-trenerów, a także w prezentacjach prowadzonych przez przedstawicieli Kompanii Piwowarskiej – specjalistów z działów produkcji, sprzedaży, marketingu.

Szczegółowe informacje dotyczące całej akcji dostępne są na stronie www.kompaniainicjatyw.kp.pl lub www.ki.kp.pl. Zeszłoroczna edycja programu „Kompania Inicjatyw” została uhonorowana Złotym Spinaczem w kategorii „PR korporacyjny”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj