niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościII Kongres Public Relations

II Kongres Public Relations

„MARKETING POLITYCZNY, czyli jak wygrać wybory?” – pod takim hasłem odbędzie się w Olsztynie, w dniach 15 – 16 kwietnia 2005 roku, II Kongres Public Relations. Wortal PRoto jest jednym z patronów medialnych tego wydarzenia. Kongres organizują Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. T. Kotarbińskiego w Olsztynie oraz katowicka agencja public relations PRC Communications, która w marcu otworzyła swoje przedstawicielstwo w Olsztynie. To już drugi Kongres organizowany przez tych partnerów. Tegoroczny poświęcony jest marketingowi politycznemu. Na 15 kwietnia zaplanowano cykl wykładów, m.in. wykład pt. „Marketing polityczny”, który wygłosi Gerald Abramczyk – doradca prezydentów Stanów Zjednoczonych G. Forda i R. Reagana oraz polskich polityków L. Balcerowicza i J. Kalinowskiego. Pozostałe zaplanowane wykłady to „Strategie kampanii wyborczych”, „Struktura informacji do mediów (prasa, radio, TV, Internet)”, „Wizerunek osoby publicznej”, „Na wiecu i spotkaniu – sztuka wystąpień publicznych”. Drugiego dnia Kongresu odbędą się warsztaty praktyczne: „Jak wykorzystać media w kampanii wyborczej”, „Wywiad prasowy, radiowy i telewizyjny” oraz „Elementy manipulacji i socjotechniki”. Program kongresu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie OWSIIZ.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj