Do zespołu marketingu The Coca-Cola Company dołączyła Iiny Airaksinen. Od października 2024 roku jako Senior Marketing Directorka kieruje ona działaniami dla pięciu rynków – Polski, krajów bałtyckich i Białorusi.
Wcześniej stanowisko to obejmowała Marit Kroon, która odpowiadała za prowadzone działania marketingowe na rynku polskim i w krajach bałtyckich.
W nowej roli Airaksinen odpowiada przede wszystkim za strategię marketingową dla pełnego portfolio Coca-Coli dla rynków w Polsce, Białorusi i w krajach bałtyckich. Jednocześnie ściśle współpracuje z partnerem Coca-Cola HBC.
Iina Airaksinen ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie w zakresie brand marketingu i zarządzania, a także rozwoju biznesu oraz współpracy z klientami na skalę europejską. Z The Coca-Cola Company związana jest od 2017 roku. W tym czasie miała okazję pełnić różne funkcje, w tym m.in. dyrektorki ds. operacji biznesowych w Szwajcarii czy wcześniej dyrektorki ds. marketingu w Danii i Finlandii. Swoją karierę rozpoczynała jako freelancerka w obszarze marketingu, zdobywając doświadczenie na rynkach w Finlandii, Chinach i Japonii.
Airaksinen jako mentorka pomaga też studentom przygotować się na wyzwania dzisiejszego rynku pracy. Sama jest absolwentką administracji i ekonomii na Aalto University School of Business. (kn)