IKEA wybrała agencję do obsługi komunikacji produktowej w Polsce. Zwyciężyła firma Garden of Words. W finale przetargu znalazły się jeszcze: Albo Albo, Konkret PR, Monday PR i Multi Communications.
IKEA ogłosiła przetarg w kwietniu 2015 roku. Wówczas do pierwszego etapu, jakim było wypełnienie ogólnego kwestionariusza o sobie, firma zaprosiła siedem agencji. Również inne firmy zainteresowane współpracą mogły się zaprezentować, przesyłając krótką prezentację w dowolnej formie elektroniczne. W efekcie zgłosiło się 58 agencji, z czego 16 zostało poproszonych o wypełnienie RFI. W dalszym etapie do obsługi produktowej wytypowanych zostało pięć agencji: Albo Albo, Garden of Words, Konkret PR, Monday PR i Multi Communications.
Obecnie trwa przetarg na wybór agencji do obsługi działań IKEA w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs. Jego rozstrzygnięcie planowane jest na lipiec. (mw)