Komik Jeff Wysaski spróbował pogodzić pary, które kłócą się podczas zakupów w szwedzkiej sieci sklepów. W tym celu stworzył opisy, które mają pomóc im rozładować negatywne emocje. O szczegółach czytamy na buzzfeed.com.
Wysaski – znany na Facebooku jako Obvious Plant – tłumaczy w rozmowie z serwisem, że „IKEA ma reputację stresującego miejsca dla par, które wspólnie robią zakupy”. W jednym z kalifornijskich sklepów marki przygotował więc projekt, który w zabawny sposób odnosi się do tego faktu. Nazwał go „Relationship Saving Station”, czyli „punktem ratowania związków”.
Autor pomysłu wymyślił m.in. takie zdania: „Krzyczcie na tego plastikowego konika, zamiast na siebie. Dalej, wyrzućcie z siebie wszystko”.
screen ze strony buzzfeed.com
Pod zdjęciem psa dodał z kolei napis: „Oto zdjęcie pieska w kubku. Wpatrujcie się w nie i pamiętajcie, że na świecie jest radość”.
screen ze strony buzzfeed.com
Obok słoika z wizerunkiem księżniczki Elsy, bohaterki filmu animowanego „Kraina Lodu”, konsumenci dostali sugestie, że mogą napisać, co ich irytuje i podarować to Elsie, która postara się pomóc. Sformułowanie „let it go”, użyte oryginalnej wersji, nawiązuje przy tym do jednej z piosenek, która pojawia się w bajce.
screen ze strony buzzfeed.com
(mw)