poniedziałek, 6 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościIle polskie miasta wydają na promocję

Ile polskie miasta wydają na promocję

Polskie miasta wydają miliony na promocję i zgodnie twierdzą, że to się opłaca – pisze Daniel Rupiński w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Podlasie zapłaciło 550 tys. zł za wewnętrzną kampanię promocyjną, Podkarpacie – za opracowanie strategii promocyjnej – 400 tys. zł, Lubelskie- na samą reklamę wyda 1,7 mln, podczas gdy Świętokrzyskie zapłaciło 1,5 mln zł, za to , by akcja „Ojca Mateusza” toczyła się w Sandomierzu.

Jak pisze Dziennik, zdaniem Dariusza Ziemskiego z firmy Dobra Nasza marketing miast i regionów będzie się rozwijał coraz szybciej i dodaje, że „miasta muszą się promować , aby się rozwijać”. (dk)

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj