Agencja Imago PR prowadzi działania komunikacyjne tegorocznego Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (Health Challenges Congress – HCC). Piąta edycja debaty poświęconej systemowi ochrony zdrowia miała odbyć się w marcu 2020 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, jednak w związku z pandemią koronawirusa zaplanowane wydarzenia zostały przeniesione do internetu.
Zespół Imago PR odpowiada za działania komunikacyjne, akredytacje, prowadzenie biura prasowego online i współpracę z dziennikarzami.
W ramach nowego formatu kongresu między 14 maja a 14 lipca 2020 roku odbywa się ponad 60 sesji, wykładów i prezentacji w sześciu głównych blokach tematycznych obejmujących: politykę zdrowotną, finanse i zarządzanie, terapie, nowe technologie, e-zdrowie i edukację.
Udział w wydarzeniu biorą przedstawiciele Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia, uczelni medycznych, organizacji i samorządów zawodowych działających w ochronie zdrowia, konsultanci krajowi w różnych dziedzinach medycyny, prezesi towarzystw naukowych, menedżerowie szpitali i podmiotów współpracujących z sektorem medycznym, eksperci, przedstawiciele organizacji pacjentów oraz dziennikarze.
Imago PR na rzecz Kongresu Wyzwań Zdrowotnych pracuje od pierwszej, stacjonarnej edycji w 2016 roku. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości, wydawca m.in. magazynu Rynek Zdrowia i portalu rynekzdrowia.pl, z którą agencja związana jest od 2009 roku. #HCCOnline to druga, obok EEC Online – Europejskiego Kongresu Gospodarczego w wersji internetowej – z konferencji Grupy PTWP, którą wspiera Imago PR. (kd)