poniedziałek, 20 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościIMM rozszerza zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych

IMM rozszerza zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych

Instytut Monitorowania Mediów rozszerza ofertę i dodaje do bazy monitorowanych mediów 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne, jak i tematyczne.

Oznacza to, że IMM analizuje przekazy mediowe już z ponad 300 stacji radiowych, 45 stacji telewizyjnych, 1700 tytułów prasowych oraz ponad 20 tys. portali internetowych. Oferta Instytutu obejmuje również monitoring mediów społecznościowych, w tym platform wideo takich jak YouTube i TikTok. Rozwiązanie IMM zapewnia pełną transkrypcję treści oraz rozpoznawanie obrazów w materiałach wideo, wprowadzając nową jakość do branży monitoringu mediów.

Wśród dodanych rozgłośni radiowych znajdują się stacje lokalne, jak np. Radio Praga czy OFF Radio Kraków, oraz tematyczne – jak Polskie Radio Kierowców czy Radio JazzKultura. 

„Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą jeszcze skuteczniej śledzić działania swoje oraz konkurencji, także w niszowych tematycznie lub terytorialnie źródłach przekazu. Jeśli zależy nam na całościowym obrazie efektów komunikacji, to tego typu źródeł na pewno nie powinniśmy lekceważyć. Szczególnie dużą rolę odgrywają one w budowaniu opinii nie tylko dla samorządów czy biznesów prowadzonych lokalnie, ale także dla międzynarodowych korporacji z oddziałami regionalnymi. To właśnie w tego typu mediach znajdziemy najwięcej aktualnych informacji o życiu regionu, inwestycjach przedsiębiorstw i ich wpływie na lokalne społeczności” – mówi Monika Ezman, dyrektor centrum zarządzania jakością i działu analiz, członkini zarządu IMM. „Z kolei stacje specjalistyczne, np. o tematyce kulturalnej, mogą być wartościowym źródłem wiedzy nie tylko dla podmiotów z tej branży, ale także dla ambasadorów wspierających artystów, wydarzenia i instytucje kulturalne” – podkreśla Monika Ezman.

Jak informowaliśmy, Instytut Monitorowania Mediów udostępnia także monitoring podcastów. Obejmuje on 176 kanałów YouTube, 90 portali internetowych oraz około 15 tys. profili na Spotify. Obecnie IMM jako jedyny na polskim rynku posiada w ofercie monitoring pełnej treści całego podcastu, czyli całej treści audio, a nie tylko opisów czy tagów. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj