10 lutego odbył się finał siódmej edycji konkursu IMPACTOR, organizowanego pod egidą miesięcznika FORBES. IMPACTORY to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. W kategorii Agencja PR zwyciężyła Agencja Rowland Communications. Człowiekiem Roku został Paweł Kastory. Wręczanie nagród za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym towarzyszyło konferencji IMPACTOR – podsumowanie roku 2004 w przemyśle reklamowym. W tym roku nagrody IMPACTOR zdobyły: PZL w kategorii Agencja Reklamowa, Starcom w kategorii Dom Mediowy, Polska Telefonia Cyfrowa w kategorii Reklamodawca. Najlepszą Firmą BTL została Tequila/Polska, a Agencją Interaktywną HYPERmedia. W kategorii Firma Outdoorowa zwyciężyła firma Clear Channel Poland. IMACTOR w kategorii Instytut Badawczy zdobył SMG/KRC Poland.