Pod koniec czerwca 2024 roku Kompania Piwowarska ruszyła z nową kampanią, promującą odpowiedzialne i umiarkowane podejście do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi. Akcja realizowana jest pod hasłem „Imprezuj w stylU umiarkowanym”.
„Kampania inspirowana jest światem mody i stylu, a poprzez nawiązanie do hasła »Less is more« pokazuje, że odpowiedzialne podejście i umiarkowanie w konsumpcji alkoholu jest tak samo ważne dla budowania własnego wizerunku, jak modny strój” – wyjaśnia firma w komunikacie. Przewodni motyw kampanii stanowi moda imprezowa.
Do współpracy przy kampanii zaproszono m.in. markę odzieżową Pan tu nie stał oraz serwis NOIZZ.
Działania w ramach inicjatywy będą realizowane m.in. na największych festiwalach muzycznych tego lata, takich jak Polish Hip-Hop Festival, Audioriver Festival oraz POL’and’Rock Festival. W tych miejscach firma uruchomi „Strefy stylU” – specjalne przestrzenie, w których uczestnicy będą mogli wejść w interakcję połączoną z edukacją oraz konkursami z nagrodami (np. wziąć udział w aktywacjach tanecznych i sprawnościowych, zrobić pamiątkowe zdjęcia czy sprawdzić poziom alkoholu profesjonalnymi alkomatami).
Ponadto komunikacja prowadzona będzie online. W kanałach własnych Kompania Piwowarska przeprowadzi konkurs, w którym uczestnicy będą wymyślać hasła promujące umiarkowane spożycie jako element stylu. Nagrodami będą vouchery festiwalowe oraz ubrania marki Pan tu nie stał z przesłanym hasłem promującym umiarkowany styl.
Elementem promującym kampanię jest także spot wideo.
Akcja obejmie również działania na profilach Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych, a także aktywności w kanałach partnerów oraz serwisie CDA.
Za ideę, strategię, produkcję wydarzeń oraz zakup mediów odpowiada agencja Vision & People. (mb)