indaHash, czyli platforma, która zautomatyzowała współpracę z influencerami na Instagramie i Facebooku, teraz rozpoczyna działania na Snapchacie.
Platforma indaHash ruszyła na początku 2016 roku. Do tej pory oferowała swoje usługi na Instagramie i Facebooku.
Jak informuje indaHash, od 14 grudnia 2016 będzie można realizować kampanie ze snapchaterami, którzy mają wysokie zasięgi, na 14 rynkach – w Wielkiej Brytanii, Niemczech, RPA, Polsce i całym regionie CEE.
Barbara Sołtysińska, założycielka indaHash, wyjaśnia, że platforma umożliwi markom współpracę z popularnymi użytkownikami Snapchata „w sposób zautomatyzowany i wygodny dla reklamodawcy”. Jak tłumaczy, realizowanie zasięgowych kampanii za pomocą tej aplikacji jest na wielu rynkach trudne. Marka nie mogła bowiem rozliczać się w modelu CPV (czyli płacić za wygenerowany zasięg). Ten problem ma rozwiązać indaHash, korzystając z zasięgu wielu tzw. mid-tier influencerów i power userów. „Dzięki ich autentyczności zadania realizowane dla marek są dopasowane do specyfiki Snapchata, a automatyzacja całego procesu pozwala osiągnąć skalę i rozliczać się za miliony wyświetleń” – dodaje Sołtysińska.
indaHash podaje także schemat kampanii na Snapchacie:
1. Marka we współpracy z indaHash ustala krótkie zadanie („brief”) dla influencerów, określa budżet/zasięg i czas trwania kampanii.
2. Użytkownicy Snapchata dostają powiadomienie w aplikacji indaHash o nowej kampanii, w której mogą wziąć udział.
3. Influencerzy realizują zadanie i przesyłają zdjęcia i filmy do akceptacji klienta.
4. Klient lub moderator akceptuje treści.
5. Influencerzy publikują zaakceptowane zdjęcia i filmy na swoim profilu na Snapchacie.
6. Klient otrzymuje pełen raport z przebiegu kampanii.
(mb)