Indesit, europejska marka AGD, została partnerem „Wampiriady” – akcji honorowego krwiodawstwa skierowanej do łódzkiego środowiska akademickiego. Podpisanie umowy z Niezależnym Zrzeszeniem Studentów Regionu Łódzkiego to jeden z elementów współpracy, która ma na celu wspieranie akademickich inicjatyw. „Wampiriada – jesień 2005” to już VII edycja akcji.
W tym roku rozpoczyna się ona 25 października i będzie trwała przez dwa tygodnie. W tym czasie na ośmiu łódzkich uczelniach państwowych i prywatnych, studenci będą mogli oddać krew dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi. Każdy z ochotników otrzyma, oprócz słodyczy, koszulkę „Wamipriady” z logo Indesit. W ramach podpisanej umowy logo marki będzie także widoczne na wszystkich materiałach informacyjnych. „»Wampiriada« jest jednym z elementów szerszej współpracy z Niezależnym Zrzeszeniem Studentów Regionu Łódzkiego. To dla nas także dobra okazja zbliżenia się do naszej grupy docelowej.” – mówi Krzysztof Kudlek, dyrektor marketingu Indesit Company Polska.