W kwietniu 2025 roku ING Bank Śląski poinformował o rozpoczęciu współpracy z braćmi Kacperczyk. Bank został głównym sponsorem trasy polskiego duetu muzycznego.
Instytucja przekazuje, że jej obecność na trasie muzyków jest „naturalnym krokiem”. Jak zaznaczyła Barbara Pasterczyk, dyrektor ING Banku Śląskiego, odpowiedzialna za komunikację marketingową, instytucja „chce towarzyszyć młodym w zbieraniu doświadczeń i być blisko nich”. „Wspieramy ich, żeby mogli robić rzeczy dla nich najważniejsze, my ogarniamy im te ważne. W miejscu, gdzie liczy się dobra zabawa, energia i spontaniczność, warto mieć kogoś, kto czuwa nad wygodą, ułatwia płatności i zapewnia dostęp do wyjątkowych doświadczeń” – wyjaśniła Pasterczyk.
Zapowiedziana na 2025 rok trasa koncertowa braci Kacperczyk rusza 22 października. Muzycy odwiedzą sześć miast, w tym Poznań, Wrocław, Katowice, Gdynię, Warszawę oraz Lublin. Na scenie mają im towarzyszyć goście specjalni.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
Częścią współpracy banku z duetem muzycznym był także film dokumentalny „Te końce świata. To nasze 5 minut” z udziałem braci Kacperczyk. Materiał miał być skierowany do przedstawicieli pokolenia Z oraz stanowić refleksję nad poszukiwaniem własnej drogi do niezależności i wykorzystywaniem tytułowych pięciu minut.
W ramach działań braci Kacperczyk z ING Bankiem Śląskim powstał również cykl podcastów „Te końce świata”. Są to rozmowy o dylematach i wyzwaniach, z jakimi mierzą się młodzi ludzie w obecnych czasach. (ao)