Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Inna historia, taki sam hejt”. Muzeum POLIN z kampanią społeczną. muzeum historii żydów polskich rozpoczęło kampanię społeczną „inna historia, taki sam hejt”. celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem mowy nienawiści i antysemickiego hejtu, obecny zarówno w internecie, jak i w mediach. kampania ma zachęcać do sprzeciwiania się postawom antysemickim, rasistowskim czy ksenofobicznym. w ramach kampanii przygotowano spot „złe słowa”, w którym uczestnicy wydarzeń marcowych z 1968 roku odczytują i komentują współczesne nienawistne komentarze internautów dotyczące żydów. cytowane wpisy pochodzą z facebooka, youtube’a, twittera czy portali wpolityce.pl i wrealu24.pl. w spocie wystąpili m.in. agnieszka arnold, seweryn blumsztajn, józef lebenbaum czy daniel passent. drugi przygotowany w ramach akcji spot nosi tytuł „kronika filmowa”. w nim antysemicki hejt przedstawiono w formie ulicznego sondażu z 1968 roku. aktorzy odczytują prawdziwe komentarze pochodzące z polskich stron internetowych. kampania jest częścią programu edukacyjno-kulturalnego „obcy w domu. wokół marca ‘68”, w ramach którego przygotowano także wystawę czasową w muzeum polin. partnerami akcji są fundacja hejt stop oraz otwarta rzeczpospolita. kampanię przygotowano we współpracy z saatchi & saatchi is. agencja odpowiada m.in. za przygotowanie spotów i strony internetowej, kampanię w mediach społecznościowych oraz interaktywną instalację w muzeum historii żydów polskich. (mb).
Muzeum Historii Żydów Polskich rozpoczęło kampanię społeczną „Inna historia, taki sam hejt”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem mowy nienawiści i antysemickiego hejtu, obecny zarówno w internecie, jak i w mediach.
Kampania ma zachęcać do sprzeciwiania się postawom antysemickim, rasistowskim czy ksenofobicznym.
W ramach kampanii przygotowano spot „Złe słowa”, w którym uczestnicy wydarzeń marcowych z 1968 roku odczytują i komentują współczesne nienawistne komentarze internautów dotyczące Żydów. Cytowane wpisy pochodzą z Facebooka, YouTube’a, Twittera czy portali wpolityce.pl i wrealu24.pl. W spocie wystąpili m.in. Agnieszka Arnold, Seweryn Blumsztajn, Józef Lebenbaum czy Daniel Passent.
Drugi przygotowany w ramach akcji spot nosi tytuł „Kronika filmowa”. W nim antysemicki hejt przedstawiono w formie ulicznego sondażu z 1968 roku. Aktorzy odczytują prawdziwe komentarze pochodzące z polskich stron internetowych.
Kampania jest częścią programu edukacyjno-kulturalnego „Obcy w domu. Wokół Marca ‘68”, w ramach którego przygotowano także wystawę czasową w Muzeum POLIN. Partnerami akcji są fundacja HEJT STOP oraz Otwarta Rzeczpospolita.
Kampanię przygotowano we współpracy z Saatchi & Saatchi IS. Agencja odpowiada m.in. za przygotowanie spotów i strony internetowej, kampanię w mediach społecznościowych oraz interaktywną instalację w Muzeum Historii Żydów Polskich. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Inna historia, taki sam hejt”. Muzeum POLIN z kampanią społeczną. muzeum historii żydów polskich rozpoczęło kampanię społeczną „inna historia, taki sam hejt”. celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem mowy nienawiści i antysemickiego hejtu, obecny zarówno w internecie, jak i w mediach. kampania ma zachęcać do sprzeciwiania się postawom antysemickim, rasistowskim czy ksenofobicznym. w ramach kampanii przygotowano spot „złe słowa”, w którym uczestnicy wydarzeń marcowych z 1968 roku odczytują i komentują współczesne nienawistne komentarze internautów dotyczące żydów. cytowane wpisy pochodzą z facebooka, youtube’a, twittera czy portali wpolityce.pl i wrealu24.pl. w spocie wystąpili m.in. agnieszka arnold, seweryn blumsztajn, józef lebenbaum czy daniel passent. drugi przygotowany w ramach akcji spot nosi tytuł „kronika filmowa”. w nim antysemicki hejt przedstawiono w formie ulicznego sondażu z 1968 roku. aktorzy odczytują prawdziwe komentarze pochodzące z polskich stron internetowych. kampania jest częścią programu edukacyjno-kulturalnego „obcy w domu. wokół marca ‘68”, w ramach którego przygotowano także wystawę czasową w muzeum polin. partnerami akcji są fundacja hejt stop oraz otwarta rzeczpospolita. kampanię przygotowano we współpracy z saatchi & saatchi is. agencja odpowiada m.in. za przygotowanie spotów i strony internetowej, kampanię w mediach społecznościowych oraz interaktywną instalację w muzeum historii żydów polskich. (mb).