niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościInnogy przechodzi rebranding. Zmienia się w E.ON

Innogy przechodzi rebranding. Zmienia się w E.ON

Firma Innogy Polska – europejski koncern energetyczny – informuje, że od połowy grudnia 2021 roku będzie funkcjonować pod nazwą E.ON Polska. Marka podaje, że zmienią się zarówno logotypy, jak i nazwy spółek należących dotąd do Innogy. We wrześniu 2021 roku została wysłana pierwsza korespondencja, uwzględniająca wprowadzane zmiany.

Firma deklaruje, że wszyscy klienci Innogy w Polsce zostaną indywidualnie poinformowani o rebrandingu, będzie też dostępna strona internetowa poświęcona zmianom. Marka podkreśla, że „wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony”.

Ujednolicone zostaną także nazwy spółek należących do Grupy E.ON w Polsce. Stołeczny dystrybutor energii elektrycznej zmieni nazwę na Stoen Operator, FOTON Technik przemianuje się na E.ON FOTON, a Innogy Polska Solutions będzie posługiwać się nazwą E.ON Polska Solutions.

W komunikacie prasowym marki czytamy, że działania są ostatnim etapem procesu integracji obu podmiotów. „Pełna integracja z E.ON to naturalny krok w rozwoju naszej firmy” – mówi Andrzej Modzelewski, prezes Innogy Polska – „Europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to »MY może więcej«”. W nawiązaniu do tego hasła, E.ON przedstawia przesłanie marki: „Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian”.

Do motta nawiązuje też kampania „PoznajMY się”, która ma informować o nowych celach firmy, w tym o kwestiach związanych z ekologią.

Poprzedniej nazwy firmy – Innogy – zaczęto używać w 2016 roku po rebrandingu RWE. (ap)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj