WeAreMedia wypowiedziała umowę o współpracy spółce InPost. Agencja była odpowiedzialna za komunikację marek InPost i Paczkomaty 24/7 w mediach społecznościowych. Przygotowała również dwie aplikacje konkursowe w serwisie Facebook. „Mogę jedynie powiedzieć, że zdecydowaliśmy się na taki krok ponieważ zależy nam na utrzymaniu dobrego wizerunku agencji oraz na prowadzeniu działalności według najlepszych praktyk.” – powiedział PRoto.pl Tomasz Olejnik, CEO i Creative Director w agencji.
„Od 5. listopada b.r. nasza agencja nie reprezentuje marek InPost i Paczkomaty w mediach społecznościowych. Wypowiedzieliśmy umowę o współpracy w tym zakresie. Powodem decyzji są istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej.” – czytamy w informacji prasowej agencji.
InPost i Paczkomaty 24/7 są obecne w wielu kanałach social media. Polem działań obu marek jest zarówno blogosfera, jak i serwisy społecznościowe. Paczkomaty 24/7 są jedną z najpopularniejszych stron firmowych w polskojęzycznej części Facebooka. Wysoką pozycję w serwisie zapewniło marce Paczkobranie. Konkurs – nagrodzony w ubiegłym tygodniu na Mixx Awards – został przygotowany i zrealizowany przez agencję WeAreMedia, która jeszcze do niedawna odpowiadała za komunikację.
„Niestety nie mogę zdradzić, które konkretnie zachowania spółki spowodowały taką naszą decyzję, ponieważ wiąże nas wciąż umowa o zachowaniu poufności.” – dodał w rozmowie z PRoto.pl Tomasz Olejnik. (bs)