czwartek, 30 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościInstagram daje twórcom lepszy wgląd w wyniki, jakie osiągają ich materiały

Instagram daje twórcom lepszy wgląd w wyniki, jakie osiągają ich materiały

Instagram dodaje sposoby, dzięki którym twórcy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat wyników, jakie osiągają ich materiały. Nowe opcje umożliwią użytkownikom także poznanie rodzaju treści, które najlepiej trafiają do ich odbiorców.

Źródło: instagram.com/creators

Jak przypomina serwis, najważniejsze są pierwsze sekundy Reelsów. Jeśli bowiem dany materiał przyciągnie uwagę obserwatorów od razu, będą oni oglądać dalej. Aby twórcy mogli poznać procent osób, które po pierwszych trzech sekundach nadal pozostają przy danej treści, Instagram wprowadził nową funkcję o nawie „Wskaźnik oglądalności”.

Platforma dodała także opcję „Oglądalność w czasie”. Ma ona pokazywać twórcom, ile wyświetleń ich posty otrzymały do danego momentu w porównaniu do średniej liczby wyświetleń, jaką zazwyczaj osiągały w tym samym czasie.

Instagram przekazał, że wprowadzono również więcej spersonalizowanych wskazówek, które mają umożliwić użytkownikom dowiedzenie się, czy ich treści osiągają lepsze, czy gorsze niż zwykle wyniki, a także rozpoznanie, które treści najlepiej trafiają do ich odbiorców. (ao)

Źródło: instagram.com/creators

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj