Zespół ds. treści Instagrama twierdzi, że publikowanie filmów dłuższych niż 90 sekund może zmniejszyć zasięgi – podaje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, jest to jedna z kilku wiadomości udostępnionych przez zespół serwisu społecznościowego podczas wydarzenia dla twórców w Nowym Jorku. Adam Mosseri, dyrektor generalny Instagrama, odpowiadał na pytania dotyczące serwisu, w tym m.in. algorytmu czy zmian, które są opracowywane.
Kaya Yurieff z The Information zwróciła szczególną uwagę na jeden ze slajdów, według którego materiały w Reels trwające więcej niż 90 sekund mogą zaszkodzić efektywności twórców – donosi źródło.
Ponadto, porady pozyskane od zespołu Instagrama sugerują, że negatywny wpływ na zasięg może mieć także publikowanie m.in. treści, których dany użytkownik nie jest autorem, materiałów ze znakami wodnymi z innych aplikacji czy treści będących przynętą na zdobycie zaangażowania – dowiadujemy się. (ao)