Użytkownicy Instagrama z kontami biznesowymi i twórców uzyskają dostęp do szerszych danych, pokazujących, „jak radzą sobie ich posty” – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, sieć społecznościowa zapewni szerszy wgląd do wskaźników Reels i filmów na żywo.
Dowiadujemy się, że w nowych statystykach użytkownicy będą mogli zobaczyć liczbę odtworzeń, polubień, komentarzy, zapisów i udostępnień, a także do ilu osób docierają ich treści. Dodatkowo dane funkcji live pokażą „największą liczbę widzów w jednym czasie” – czytamy.
Źródło: socialmediatoday.com
Źródło pisze, że serwis aktualizuje również zakładkę „Informacje” o koncie, która jest „dostępna za pośrednictwem menu rozwijanego w prawym górnym rogu”. Socialmediatoday.com informuje, że sekcja „Zasięg” dzieli konta wchodzące w interakcję z daną treścią na obserwujących i nie obserwujących. Oprócz tego portal klasyfikuje treści na podstawie zasięgu i interakcji, by pokazać, jakie materiały są najbardziej pożądane wśród odbiorców.
Dodatkowo dowiadujemy się, że w najbliższych miesiącach Instagram planuje wprowadzać m.in. nowe „opcje ram czasowych” w statystykach, co pozwoli użytkownikom filtrować dane w inny sposób niż wyświetlanie liczb z ostatnich 7 lub 30 dni. Czytamy, że wszystkie te zmiany mają pomóc firmom, które chcą powiększyć grono odbiorców i zwiększyć zaangażowanie obserwujących. (kd)