Instagram wprowadza kolejne funkcje w zakładce Sklep, które mają ułatwić promowanie produktów do kupienia w aplikacji. Marki będą mogły umieszczać zdjęcia artykułów na stronie głównej zakładki Sklep z oznaczeniem „sponsorowane” – podaje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, dzięki kliknięciu na sponsorowany produkt użytkownik uzyska o nim szczegółowe informacje i będzie mógł wyświetlić jego dodatkowe zdjęcia. Łatwiejsze stanie się także przejście do profilu marki w serwisie oraz do strony internetowej. Promowane produkty będzie można także zapisywać i udostępniać znajomym, podobnie jak zwykłe posty na Instagramie.
Jak zauważa źródło, Instagram cały czas rozszerza swoją ofertę reklam i narzędzi związanych z zakupami. Celem jest zachęcenie użytkowników do kupowania produktów w aplikacji. Dzięki temu coraz więcej marek będzie współpracowało z serwisem przy sprzedaży swoich artykułów.
Nowe reklamy pojawią się najpierw w Stanach Zjednoczonych i będą dotyczyć wybranych marek. Zależnie od wyników wskazane funkcje zostaną udostępnione w przyszłości na szerszą skalę – wskazuje źródło. (ap)