niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram testuje nowy format zakładki Reels

Instagram testuje nowy format zakładki Reels

Instagram zmienia obecnie wygląd głównego ekranu rolek w aplikacji, a użytkownicy w Indiach widzą nową kartę – opisuje socialmediatoday.com, powołując się na publikację badacza aplikacji Salmana Memona.

Źródło: twitter.com/salman_memon_7

Jak czytamy, użytkownikom w Indiach wyświetla się nowa zakładka „Obserwowane” obok głównego kanału Reels. Karta jest przesunięta w bok i zapewnia nowy sposób przewijania najnowszych klipów z rolek w różnych kategoriach – dowiadujemy się.

Źródło zauważa, że zmiana przypomina podział na „Obserwowanie” i „Dla Ciebie” z TikToka, który w zakładce „Dla Ciebie” prezentuje wideo dobrane przez algorytm i zamieszcza klipy popularne w aplikacji. „To był klucz do sukcesu TikToka” – zauważa źródło. Najpopularniejsze filmy w aplikacji mają większe szanse na sukces na TikToku niezależnie od tego, kogo obserwuje dany użytkownik – dowiadujemy się. Serwis umożliwia też filtrowanie najnowszych filmów od znajomych, jednak wielu użytkowników uważa, że ​​główny kanał „Dla Ciebie” im wystarczy – czytamy.

Instagram testuje podobne rozwiązanie w swoim kanale z zakładkami Reels. Dzięki naprzemiennemu kanałowi użytkownicy będą mieć nowy sposób oglądania klipów z kont, które obserwują, co może pomóc zwiększyć zaangażowanie – twierdzi źródło. Jak jedna czytamy, przewagą TikToka jest jego algorytm, który coraz lepiej orientuje się, co dana osoba lubi, i pokazuje jej tego więcej, a by dopasować treści, śledzi każdy ruch użytkownika w aplikacji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj