Instagram rozpoczął testy nowego wyglądu dla Stories w wersji na przeglądarki – podaje socialmediatoday.com. Czytamy, że celem zmian jest ułatwienie przeglądania relacji na większym ekranie.
Źródło, powołując się na screena zamieszczonego przez portal engadget.com, wskazuje, że nowy format przedstawia Stories „w karuzeli”, a nie pojedynczo – do tej pory każda relacja była wyświetlana w ramce zajmującej większą część ekranu. Jak czytamy, nowy wygląd umożliwi użytkownikom całkowicie skupić się na Stories, co wpasowuje się w trendy użytkowania Instagrama – relacje stają się coraz popularniejsze i pod względem zaangażowania wypierają wręcz zwykłe posty.
Źródło: engadget.com
Rzecznik Instagrama potwierdził testy nowego wyglądu dla Stories, które obecnie prowadzone są wśród niewielkiej grupy użytkowników – czytamy.
Źródło wskazuje, że w ostatnim czasie Instagram pracował nad aktualizacją aplikacji w wersji na przeglądarki – w 2020 roku udostępniono wiadomości prywatne oraz dodano możliwość oglądania transmisji na żywo. Czytamy, że ułatwienie korzystania ze Stories na komputerach może być sposobem na zwiększenie dostępności Instagrama w różnych regionach i poziomach łączności – szczególnie ważne są miejsca takie jak Indie, gdzie serwis społecznościowy stara się zmaksymalizować swoją obecność. (ak)