sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram testuje „często zadawane pytania” dla kont firmowych

Instagram testuje „często zadawane pytania” dla kont firmowych

Instagram testuje nową opcję „często zadawanych pytań” dla kont firmowych, która umożliwiłaby markom szybki i łatwy dostęp do narzędzi Q&A – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, funkcja zapewniłaby wyróżnienie typowych pytań w oknie wiadomości, które użytkownicy mogliby kliknąć, aby uzyskać szybką odpowiedź – czytamy.

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Dowiadujemy się, że początkowo firmy będą mogły wyróżnić cztery pytania. Aktualizacja pozwoli na prosty i zautomatyzowany sposób odpowiadania na najczęstsze wątpliwości użytkowników – pisze źródło.

Socialmediatoday.com za serwisem techcrunch.com zauważa, że podobna funkcja jest oferowana w Messengerze, gdzie właściciele stron na Facebooku mogą dodawać automatyczne odpowiedzi na typowe pytania. Czytamy jednak, że biorąc pod uwagę plany Facebooka o integracji wszystkich swoich funkcji przesyłania wiadomości, aktualizacja jest oczywistym ruchem również dla Instagrama. Dodatkowo źródło tłumaczy, że usługi Instagrama coraz bardziej wiążą się z obszarem e-commerce, dlatego też opcja może okazać się przydatna do rozwiązywania typowych wątpliowści dotyczących wysyłek czy zwrotów przez daną markę.

Czytaj też: Na Instagramie będzie można korzystać z Messengera?

(kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj