Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram testuje opcję Stories dla „fanklubów”. instagram sprawdza nową opcję stories dla „fanklubów” – umożliwiłaby ona użytkownikom publikowanie relacji, które mogliby oglądać jedynie „członkowie fanklubu” lub zatwierdzonej grupy – podaje socialmediatoday.com za specjalistą alessandrem paluzzim. dowiadujemy się, że takie stories byłyby widoczne tylko dla członków grupy i nikt nie mógłby robić zrzutów ekranu „ekskluzywnych relacji”. źródło: twitter.com/alex193a. jak zaznacza źródło, obecnie – by docierać tylko do wybranej grupy odbiorców – użytkownicy mogą ustawić cały swój profil jako prywatny lub utworzyć listę „bliskich znajomych” w stories. nowa funkcja poszerzyłaby te możliwości, a dodatkowo ułatwiłaby twórcom zarabianie na swoich treściach (chodzi o konieczność dołączenia do grupy, by widzieć publikowane materiały). zobacz także: instagram i facebook ułatwią zarabianie twórcom. dodatkowo czytamy, że serwis testuje opcję „kolekcji”. źródło pisze, że umożliwiłaby ona użytkownikom „licytowanie cyfrowych przedmiotów”, np. wirtualnych dzieł sztuki, przez prezentowanie ich na platformie z tagiem collectibles, dodanym do stories po udostępnieniu. źródło: twitter.com/alex193a. (kd).
Instagram sprawdza nową opcję Stories dla „fanklubów” – umożliwiłaby ona użytkownikom publikowanie relacji, które mogliby oglądać jedynie „członkowie fanklubu” lub zatwierdzonej grupy – podaje socialmediatoday.com za specjalistą Alessandrem Paluzzim. Dowiadujemy się, że takie Stories byłyby widoczne tylko dla członków grupy i nikt nie mógłby robić zrzutów ekranu „ekskluzywnych relacji”.

Źródło: twitter.com/alex193a
Jak zaznacza źródło, obecnie – by docierać tylko do wybranej grupy odbiorców – użytkownicy mogą ustawić cały swój profil jako prywatny lub utworzyć listę „bliskich znajomych” w Stories. Nowa funkcja poszerzyłaby te możliwości, a dodatkowo ułatwiłaby twórcom zarabianie na swoich treściach (chodzi o konieczność dołączenia do grupy, by widzieć publikowane materiały).
Zobacz także: Instagram i Facebook ułatwią zarabianie twórcom
Dodatkowo czytamy, że serwis testuje opcję „kolekcji”. Źródło pisze, że umożliwiłaby ona użytkownikom „licytowanie cyfrowych przedmiotów”, np. wirtualnych dzieł sztuki, przez prezentowanie ich na platformie z tagiem Collectibles, dodanym do Stories po udostępnieniu.

Źródło: twitter.com/alex193a
(kd)