Instagram testuje nowe narzędzie dla kont profesjonalnych – przekazuje socialmediatoday.com. Część użytkowników zauważyła, że platforma dodała przycisk „Formularz kontaktowy”.
Jak czytamy, narzędzie miałoby dać możliwość zadawania pytań odwiedzającym profil firmowy. Do wyboru są dwie opcje: standardowy formularz kontaktowy oraz niestandardowy formularz kontaktowy. Pierwsza opcja zakłada podstawowe dane kontaktowe takie jak: nazwa, numer telefonu, adres e-mail oraz pytanie.
W niestandardowym formularzu kontaktowym można sformułować trzy własne pytania skierowane do odwiedzających i dać im możliwość wielokrotnego wyboru lub wpisania krótkiej, własnej odpowiedzi. Można poprosić także o kod pocztowy.
Aby dodać „Formularz kontaktowy”, należy wejść w zakładkę „Edytuj”, a następnie wybrać „Przycisk działania”.
Socialmediatoday.com skontaktowało się z Instagramem, aby potwierdzić, czy narzędzie będzie ogólnodostępne, ale na razie nie uzyskało odpowiedzi – czytamy. (bs)