Instagram rozpoczął testy nowej funkcji dla Stories – podaje socialmediatoday.com. Czytamy, że pod relacjami może pojawiać się timer pokazujący, jak długo będą jeszcze dostępne.
O testach poinformował na Twitterze użytkownik Kyle Harris. Jak wynika z zamieszczonego przez niego screena, czas, jaki pozostał do zniknięcia Stories, pojawiałby się bezpośrednią pod każdą z relacji.
Źródło: twitter.com/itskyleharris
Jak czytamy, w tej chwili działanie funkcji jest trochę skomplikowane. Żródło zastanawia się m.in., co w przypadku opublikowania Stories o różnych porach: nie wiadomo, czy kiedy pierwsza relacja pojawi się np. o godzinie 9, a następna o godzinie 21, Instagram pokazywać będzie czas, jaki pozostał do zniknięcia pierwszej, czy drugiej z nich. Socialmediatoday.com zaznacza jednak, że bez względu na to, funkcja i tak skłoni większą liczbę osób do oglądania Stories i zwiększy zaangażowanie użytkowników. Jak czytamy, pojawia się tu wykorzystanie zjawiska „FOMO” (z ang „Fear Of Missing Out”), czyli strachu, że nie jest się na bieżąco z informacjami w mediach społecznościowych. Z drugiej strony internauci mogą czuć się zmuszani do sprawdzania większej liczby relacji – czytamy dalej.
Źródło zamieszcza również uwagę przydatną dla marketerów – z opublikowanego na Twitterze screena wynika, że Stories na górze ekranu nie będą pokazywane w porządku chronologicznym. (ak)
Zdjęcie główne: twitter.com/itskyleharris