Instagram chce pomóc twórcom zwiększyć ich wydajność na platformie. W tym celu tworzy Creator Lab, czyli zakładkę, w której znajdą się wskazówki dotyczące kluczowych elementów publikowania w serwisie – informuje socialmediatoday.com.
Instagram chce pomóc twórcom poznać najlepsze praktyki i procesy publikowania za pośrednictwem Creator Lab. W tym centrum znajdują się filmy i spostrzeżenia twórców odnoszących sukcesy na platformie na temat kluczowych elementów działalności twórcy – czytamy.
Źródło: creators.instagram.com/lab
W laboratorium znajdą się określone sekcje poświęcone konkretnym tematom – rozwojowi kanału, zarabianiu czy bezpieczeństwu. Każda sekcja zawiera szereg klipów wideo z przydatnymi uwagami dotyczącymi strategii i optymalizacji działania w serwisie. Są tam również konkretne wskazówki i uwagi dla każdego typu postu. Wszystkie wskazówki mają pochodzić od gwiazd Instagrama – podaje źródło. Dowiadujemy się, że umieszczone tam informacje wyjaśniają m.in. działanie algorytmów Instagrama czy przedstawiają rosnącą grupę narzędzi do zarabiania w serwisie oraz zarządzania negatywnymi doświadczeniami (np. kontaktem z trollami).
Źródło docenia fakt, że porady pochodzą od twórców, którzy przeszli przez wszystkie te procesy, bo dzięki temu są one jeszcze bardziej wartościowe i interesujące niż czytanie notatek z centrum pomocy Instagrama. (mb)