Portal wersm.com poinformował, że Instagram wprowadził w sekcji Stories naklejkę, która pozwala na odliczanie czasu do wydarzenia, które wybierze użytkownik. Screen, na którym widać nową funkcję, opublikował autor tekstu Geoff Desreumaux w mediach społecznościowych. Na grafice widać, jak działa naklejka, i na przykład, ile czasu pozostało do świąt w momencie publikacji.
Źródło: Twitter.com/geoffdx
Przy dodawaniu naklejki do Stories użytkownik może wybrać konkretną godzinę i dzień lub samą datę, do której chce odliczać czas. Osoba, która wyświetli Stories, zostanie zaproszona do przyłączenia się do odliczania i śledzenia, ile czasu pozostało do wydarzenia. Użytkownicy mogą również udostępniać odliczanie w swoich własnych Stories – czytamy dalej.
Choć z pozoru wydaje się to małą zmianą, to jak czytamy w źródle, nowe narzędzie może być dobrym środkiem komunikacji dla agencji oraz marek z ich obserwatorami. Każde wydarzenie czy spotkanie teraz w prosty sposób może zostać zakomunikowane przez opublikowanie w Insta Stories naklejki odliczania – pisze portal.
Jak dodaje na końcu artykułu autor, nowa funkcja może pozwolić w zabawny i przydatny sposób budować zaangażowanie wśród osób zainteresowanych danym wydarzeniem. (pm)