poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram za bardzo skupił się na promocji treści wideo?

Instagram za bardzo skupił się na promocji treści wideo?

Szef Instagrama, Adam Mosseri, przyznał, że serwis położył zbyt duży nacisk na promocję treści wideo – podaje theverge.com.

W lipcu 2022 roku Mosseri zapowiadał, że Instagram będzie pokazywał użytkownikom więcej Reels niż postów bliskich znajomych. Te zmiany nie spodobały się dużej części internautów, którzy stwierdzili, że platforma za bardzo zmierza w stronę TikToka.

Źródło informuje, że teraz szef Instagrama przyznał, że w 2022 roku serwis zbyt mocno skoncentrował się na proponowaniu postów wideo oraz Reels. Mosseri zapowiedział także, że Instagram za kulisami pracuje nad znalezieniem kompromisu dla tej sytuacji – czytamy. Podkreślił on, że zdjęcia zawsze były i będą ważną częścią platformy – donosi źródło.

Od lutego 2023 roku Instagram zmienia także układ ikon na pasku nawigacyjnym. Zakładka „Reels” z centralnego punktu zostanie przeniesiona w prawą stronę.

Mosseri zapowiedział dodatkowo, że serwis wciąż pracuje nad problemem spamu na platformie, który zgłaszają użytkownicy – czytamy dalej. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj