Serwis poinformował wczoraj o wprowadzeniu nowego logo. Zmienia się także kolorystyka interfejsu aplikacji. Sposób jej działania pozostaje taki sam – poinformował Instagram na swoim blogu.
A New Look for Instagram, Inspired by the Community from Instagram on Vimeo.
Nowy znak inspirowany jest poprzednim logo, ikona aplikacji jest jednak uproszczona i bardziej nowoczesna. Dotychczasowy znak aplikacji przestał bowiem swoim charakterem oddawać ewolucję platformy i wspólnoty użytkowników, którzy codziennie dzielą się ponad 80 milionami filmów i zdjęć – czytamy.
Poza nowym logo Instagram wprowadził też zmiany w interfejsie aplikacji. Stylistyka jest teraz biało-szara, a zdjęcia pojawiają się na białym tle. Zmieniono również barwy i wygląd pasków nawigacyjnych w programie. Bez zmian pozostaje sposób poruszania się po aplikacji – czytamy.
Źródło: blog.instagram. com
Zmiany dotyczą nie tylko Instagrama. Nowe są także ikony aplikacji takich jak Boomerang, Hyperlapse i Layout. (mb)
Źródło: blog.instagram. com