Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji, której powierzy realizację zadań dla biura prasowego Wydziału Komunikacji.
Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna m.in. za wsparcie organizacyjne pracy kierownika biura prasowego lub rzecznika prasowego instytucji w zakresie organizacji konferencji prasowych, briefingów i wizyt dla mediów, przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących działalności IAM oraz redakcję korporacyjnej strony internetowej. Do jej zadań będzie należało też prowadzenie promocji projektów Instytutu Adama Mickiewicza, obejmujące m.in. wsparcie działań i wydarzeń w ramach Wydziału Komunikacji IAM, prowadzenie dokumentacji projektów czy opracowywanie harmonogramów działań komunikacyjnych.
Wśród powierzonych agencji zadań będą też ralizacja działań media relations i wsparcie promocji medialnej projektów realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Rządowego Niepodległa 2017-2022.
Wybrana firma będzie pracować dla Instytutu Adama Mickiewicza przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zgłoszenia można przesyłać do 12 marca 2019 roku do godziny 12:00.
Szczegóły na stronie. (mb)