Instytut Badań Edukacyjnych – prowadzący interdyscyplinarne badania naukowe nad funkcjonowaniem i efektywnością systemu edukacji w Polsce – ogłosił przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za realizację kampanii z influencerami.
Wybrana agencja zajmie się realizacja kampanii informacyjnej z udziałem influencerów, zwanych ambasadorami ZSK. Celem działań jest upowszechnienie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz promocja polityki uczenia się przez całe życie Lifelong Learning (LLL). W ramach kampanii trzej wybrani influencerzy będą odpowiedzialni za przygotowanie i publikację czterech materiałów w swoich głównych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram),w tym jednego filmu o długości min. 60 sekund, trzech postów informacyjnych (zawierających tekst i materiał graficzny).
Budżet tego zamówienia to 169500 zł brutto. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł przed upływem terminu składania ofert.
Oferty można składać do 23 kwietnia 2021 roku do godziny 11:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godzinie 11:30. Więcej informacji znajduje się na stronie.
IBE ogłosił przetarg ponownie, pierwsze postępowanie zostało unieważnione z powodu odrzucenia wszystkich złożonych ofert. (mb)