Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy ogłosił przetarg, którego przedmiotem jest opracowanie strategii i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej. Jak czytamy w ogłoszeniu o zamówieniu, powstanie ona w ramach zadań przewidzianych w projekcie Klimada 2.0, który jest „bazą wiedzy o zmianach klimatu i adaptacji do ich skutków oraz kanałów jej upowszechniania w kontekście zwiększania odporności gospodarki, środowiska i społeczeństwa na zmiany klimatu oraz przeciwdziałania i minimalizowania skutków nadzwyczajnych zagrożeń”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Działania, które mają być realizowane przez wybrany podmiot, to komunikacja w mediach społecznościowych, kampania społeczna i public relations. Szacunkowa całkowita wartość zamówienia wynosi 1 455 691,05 zł netto.
Termin składania ofert upływa 23 stycznia 2019 roku o godz. 12:00. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł przed upływem tego terminu.
Kampania ma trwać do końca 2021 roku.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (pp)