niedziela, 23 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościInstytut Polonika szuka agencji, która przygotuje strategię marketingową

Instytut Polonika szuka agencji, która przygotuje strategię marketingową

Narodowy Instytut Dziedzictwa Polskiego za Granicą Polonika ogłosił zapytanie ofertowe na opracowanie strategii marketingowej portalu „Dziedzictwo za granicą. Baza Poloników” – baza.polonika.pl. Planowane działania mają obejmować 2025 rok.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie strategii marketingowej oraz opracowanie strategii komunikacji spójnej z założeniami Instytutu Polonika. Strategia powinna obejmować audyt istniejących kanałów komunikacji, analizę konkurencji, określenie grup docelowych, działania SEO/SEM, strategię content marketingu oraz kampanie reklamowe.

Celem prowadzonych działań ma być wzmocnienie wizerunku portalu jako głównego źródła wiedzy o Polonii, a także budowanie zaangażowania społeczności użytkowników, wśród których należy skupić się na Polonii, turystach, instytucjach oraz konsulatach. Przygotowywana strategia powinna zakładać również zwiększenie widoczności portalu w wyszukiwarkach internetowych i mediach społecznościowych.

Jak przekazuje Instytut Polonika, oferta powinna zawierać szczegółowy opis planowanych działań wraz z łączną ceną obejmującą cały zakres prac. Kryterium oceny zgłoszeń to cena.

Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: adabkowska@polonika.pl. Ostateczny termin składania dokumentów upływa 19 lutego 2025 roku o godzinie 13:00.

Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj