Agencja nawiązała współpracę z firmami Quattro Fashion Group oraz Langsteiner.
Instytut Publico odpowiada za opracowanie strategii public relations, rebranding i opracowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej, bieżące doradztwo oraz realizację strategii komunikacji dla Quattro Fashion Group.
Z ramienia agencji działania koordynuje Krystian Dudek.
Współpraca z Quattro Fashion Group jest efektem udziału klienta w szkoleniu na temat przygotowania i realizacji strategii PR, przeprowadzonego przez Krystiana Dudka w ramach Vantis Holding.
Wcześniej firma działania PR prowadziła samodzielnie.
Obsługa firmy Langister zakłada natomiast przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji i promocji marki. Ponadto, agencja odpowiada za współpracę z ambasadorką marki – Małgorzatą Pieńkowską, promocję wybranych produktów (media i outdoor), rebranding opakowań produktów, w tym opracowanie systemu identyfikacji wizualnej produktów przeznaczonych na rynek chiński i niemiecki.
Ze strony agencji za działania odpowiada Agata Czarnecka.
Do współpracy doszło w wyniku działań new business.
Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano umowy.
Quattro Fashion Group specjalizuje się w świadczeniu usług doradczych i szkoleniowych w zakresie wizerunku. Jest również siecią salonów luksusowej mody męskiej.
Langsteiner zaś to międzynarodowy producent suplementów diety i wyrobów medycznych. (ak)