Warszawski Instytut Żywności i Żywienia poszukuje agencji PR, która wesprze program zapobiegania nadwadze i chorobom przewlekłym poprzez edukację w zakresie żywienia i aktywności fizycznej. Projekt powstaje w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Kampania ma potrwać rok. Będzie skierowana przede wszystkim do kobiet w ciąży i karmiących matek, dzieci i młodzieży oraz klientów supermarketów (głównie kobiet).
Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za codzienną obsługę PR projektu oraz realizację własnych pomysłów działań PR, które zapewnią skuteczne dotarcie do grup docelowych a także zaangażują media w propagowanie projektu.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 11 marca. Oceniana będzie cena (70 proc. punktów) i przedstawione pomysły (30 proc.) dotyczące stałej obecności w mediach, akcji w szkołach podstawowych, cyklicznych spotkań prasowych, stworzenia ruchu społecznego i przygotowania cyklu audycji radiowych. (ks)