Inter Motors, marka należąca do firmy Inter Cars, przekształca się w I’M Inter Motors. Rebranding obejmuje identyfikację wizualną i nową platformę e-commerce. Marka podejmie też działania, które mają na celu propagowanie kultury motocyklowej i budowanie wizerunku motocyklistów „jako świadomej grupy ludzi dzielących się swoją pasją”.
Poprzednie logo
„I’M Inter Motors to marka lifestylowa, przyjazna motocyklistom. Pod nowym szyldem chcemy zakomunikować jeszcze bogatszy asortyment odzieży, akcesoriów i części motocyklowych, a także wysoką jakość obsługi klientów” – wyjaśnia Rafał Kwiatkowski, dyrektor zarządzający segmentem motocyklowym w Inter Cars.
Rebranding sklepów rozpoczął się na początku 2018 roku i będzie stopniowo wprowadzany w kolejnych salonach.
„To, czym z daleka wyróżniać się będą poddane rebrandingowi sklepy I’M Inter Motors, to kask umieszczony w apostrofie nazwy. Ma on nawiązywać do dbałości firmy o bezpieczeństwo i pozycjonować motocyklistów jako świadomą grupę dzielącą się z innymi swoją pasją” – czytamy w materiale prasowym.
Różne typy kasków, które będą obecne jako apostrof w logotypie marki, mają reprezentować poszczególne kategorie produktowe. Nieco inaczej będzie więc wyglądało logo, które ma oznaczać produkty z kategorii Racing, a inaczej z segmentów Cruiser czy Off-Road. (pp)